Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

A) Přepravní podmínky:

  1. Objednané zboží je většinou expedováno do třech pracovních dnů po obdržení objednávky.  
  2. Pokud objednané zboží není na skladě, bude zákazník do dvou dnů vyrozuměn o předpokládaném termínu dodání (většinou však do několika hodin). Zákazník pak buď s náhradním termínem souhlasí, nebo může objednávku upravit nebo zrušit. Všechny položky uvedené jako skladem, máme fyzicky skladem a v 99% je ihned expedujeme, výjimka může nastat pouze v případě, kdy si ve stejný čas vloží více zákazníků zboží do košíku a tím sklady vyprodají.
  3. Platbu lze uskutečnit bankovním převodem na účet vedený u Fio banky (č.ú.:2700307395/2010) nebo zasláním zboží na dobírku.
  4.  Zboží je expedováno prostřednictvím České pošty, a.s., Zásilkovou nebo Geis Parcel CZ, s.r.o., – dle volby zákazníka. Možností je také osobní odběr na prodejně Herbarium se sídlem Hlavní třída 841/60, Ostrava Poruba.
  5. Při platbě předem na účet nezapomeňte zadat platný variabilní symbol Vaší objednávky (číslo faktury). Platnost objednávky je 14 dní od data objednání. Po 14 dnech bude nezaplacená objednávka zrušena. Platba bez variabilního symbolu musí být ručně spárována účetním systémem, což opozdí odeslání zásilky o 1 – 2 dny.
  6.  Pokud při převzetí zboží zjistíte poškození obalu, máte právo na pobočce pošty či před kurýrem do balíku nahlédnout, zda je poškozen i obsah. Jestliže zboží je poškozeno, sepište s poštou či kurýrem reklamační list.
  7. Zásilku je nutné překontrolovat ihned po převzetí od dopravce. Toto je důležité zejména u zásilek obsahujících sklo, živé rostliny apod. Neručíme za škody vzniklé přepravou, ty je nutné ihned hlásit dopravci (České poště, Geis, na výdejním místě Zasilkovny) a sepsat s nimi protokol. Pokud není balík zjevně poškozen a vadu zjistíte až při rozbalení doma, je nutné sepsat s poštou či kurýrem reklamační protokol o skryté vadě do 24 hodin od převzetí. Pokud tak učiníte, nahradíme Vám zboží bez odkladu, nezávisle na uznání či neuznání reklamace Českou poštou či kurýrem.
  8. Povinnost kontroly zásilky při převzetí a sepsání protokolu o závadě je povinnost kupujícího, s níž souhlasí na základě této kupní smlouvy.

B) Poštovné do ČR:

  • Česká Pošta, a.s., balík do ruky 89,–Kč

  • Přepravní služba GEIS Parcel 79, –Kč


    • Zásilkovna 49,-Kč při platbě předem převodem na účet. Za dobírku v Zásilkovně +15,-Kč


    • Za dobírku účtujeme poplatek 40,-Kč


    • Pokud zákazník objednává zboží v hodnotě vyšší než 799,-Kč, není mu poštovné účtováno.

    • Pokud si zákazník vyzvedne zboží na provozovně Herbarium, Hlavní třída 841/60, Ostrava Poruba není mu účtováno žádné poštovné.

    C) Vrácení zboží

    1. Zákazník má právo v případě jakékoli nespokojenosti zboží vrátit, a to v souladu se zákonem č.367/2000 ze dne 14. 9. 2004 i bez udání důvodů. Toto právo má ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží. V tom případě má právo požadovat za zboží peníze nebo jiné zboží.
    2. Vrácením se rozumí předání zboží dopravci k doručení na adresu Herbarium, Hlavní třída 641/60, 708 00 Ostrava-Poruba. Peníze za zboží pak budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od fyzického obdržení a překontrolování zboží dodavatelem. Náklady na poštovné v případě vrácení zboží hradí zákazník. Pokud zákazník vrací zboží poštou, musí tak učinit pouze doporučenou zásilkou. Zaslání zboží zpět na dobírku nebude akceptováno.
    3. V případě vrácení zboží musí být toto vráceno nepoškozené a nepoužité, v originálním balení – nesmí být porušen hygienický obal. Vráceny musí být rovněž všechny doklady, které zákazník spolu se zbožím obdržel, tj. především doklad o zaplacení – faktura. V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno.
    4. Pokud při převzetí zboží zjistíte poškození vnějšího obalu, máte právo na pobočce pošty do balíku nahlédnout, zda je poškozen i obsah. Prosím učiňte tak, než zboží odešlete na naši adresu zpět, většinou obsah poškozen není. Jestliže je zboží poškozeno, sepište s poštou reklamační list. Tímto postupem zboží hladce a rychle nahradíme za nepoškozené bez ohledu na vyjádření pošty.
    5. Zásilku je nutné překontrolovat ihned po převzetí od dopravce. Toto je důležité zejména u zásilek obsahujících sklo, živé rostliny apod. Neručíme za škody vzniklé přepravou, tyto je nutné ihned hlásit dopravci (České poště, Geis) a sepsat s nimi protokol. Pokud není balík zjevně poškozen a vadu zjistíte až při rozbalení doma, je nutné sepsat s poštou či firmou Geis reklamační protokol o skryté vadě do 24 hodin od převzetí. Pokud tak učiníte, nahradíme Vám zboží bez odkladu nezávisle na uznání či neuznání reklamace Českou poštou či Geisem.
    6. Povinnost kontroly zásilky při převzetí a sepsání protokolu o závadě je povinnost kupujícího, s níž souhlasí na základě této kupní smlouvy.
    7. Kompletnost zásilky je nutné překontrolovat do 48 hodin od jejího převzetí. Po této době se zboží bere jako kompletně dodané.

    D) Odpovědnost za škody vzniklé nevhodným užitím

    Objednávkou v internetovém obchodě Herbarium zákazník souhlasí s tím, že přebírá veškerou odpovědnost za všechny jím zakoupené produkty, nebude je používat či nabízet k jiným účelům než jsou určeny a bude dodržovat všechny platné zákony. Zákazník bere na vědomí, že on je plně odpovědný za jakékoliv újmy způsobené nesprávným užitím či zneužitím produktů jím zakoupených na tomto webu. Ať se jedná o zdraví jeho nebo jiných osob, škod na majetku či jiných škod vzniklým nesprávným užitím či zneužitím produktů.

    E-shop Herbarium popisuje tradiční použití mnoha léčivých, afrodisiakálních bylin, plodů a čajů či doplňků stravy. Tyto texty jsou pouze pro informační a vzdělávací účely a poukazují na tradiční užití. Nejsme oprávněni doporučovat nebo předepisovat užití léčivých bylin pro jakýkoliv konkrétní zdravotní stav, léčebný plán nebo jakékoliv konkrétní použití. 
    U jednotlivých bylin určených ke konzumaci často popisujeme nejčastější kontraindikace či nežádoucí účinky, ale není to výčet 
    všech kontraindikací a nežádoucích účinků. Jen Váš ošetřující lékař zná Váš aktuální zdravotní stav a kompletní seznam medikamentů vámi užívaných, proto jen on může určit vhodnost užití bylin pro váš konkrétní zdravotní stav.

    Ukládejte všechny produkty zakoupené na tomto webu mimo dosah dětí a domácích zvířat!

    E) Semena

    Semena prodáváme za účelem vypěstování okrasných rostlin. Všechny odkazy na účinek rostlin mají výlučně informativní charakter. Toto upozornění je bohužel v EU nezbytné, nemá s rostlinou jako takovou nic do činění. Tímto současně vylučujeme odpovědnost za škody vzniklé za jiné použití semene než za účelem vypěstování rostlinky pro studijní či okrasné účely.

    F) Ochrana osobních dat

    1. Veškerá Vámi poskytnutá osobní data a údaje pečlivě chráníme před zneužitím.
    2. Tyto údaje jsou využívány pouze pro zaslání objednaného zboží a komunikaci a nebudou poskytnuty žádným třetím stranám- viz Zákony a předpisy – zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.


    EET

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.